Pinjara Zoo - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu Pinjara Zoo - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu

Pinjara Zoo

Door: Coos

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise en Coos

29 Maart 2016 | Australië, Mandurah

Vandaag doen we het rustig aan omdat we morgen en dagen erna naar Busselton gaan. We gaan naar een dierentuin in Pinjara, de Peel Zoo. Een tamelijke kleine dierentuin zoals je ze bij ons bijna niet meer ziet. Wel erg leuk. Er zijn alleen maar dieren in die je hier ergens in Australie tegenkomt. Kea heeft op zich genomen om ons de specifieke dingen uit te leggen. Eigenlijk zijn we twaalf jaar geleden ook al in deze dierentuin geweest maar het blijft leuk. Rond een uur of drie zijn we weer en dan brengen Faye en Frans Kea weer bij haar ouders. Wij gaan niet mee en blijven hier in huis.

• 29 Maart 2016 - 11:50

Yvonne:

Hoi, klinkt allemaal erg vervelend voor jullie. Die zon moet je nu toch ook wel erg zat zijn :). Geintje natuurlijk. Mooie foto's en leuke verhalen. Geniet er van.

• 29 Maart 2016 - 12:28

Sabine:

Een dierentuin bekijken in een ander land is altijd leuk. Wij hebben ook heel wat dierentuinen in Frankrijk gezien. Veel plezier!

• 29 Maart 2016 - 16:37

Waldo:

Zo'n Emoe wil ik ook wel voor thuis, grappig beest is dat!

Marie-Louise en Coos

Vanaf 15 maart tot 5 april gaan we weer naar Australië om onze vrienden te bezoeken. Deze keer gaan we niet rondreizen maar blijven we meer geconcentreerd in een kleiner gebied dan de vorige keer. In 2009 hebben we een lange rondreis gemaakt door geheel Western Australia. Het meeste daar hebben we dus al gezien. Nu gaan we op bezoek bij onze vrienden in Mandurah en gaan we vanuit die plaats wat trips maken in Zuid-west Australië. Het lijkt ons dat we ons daar uitstekend zullen vermaken. Vooral door het goede gezelschap en natuurlijk ook het fraaie weer!

Actief sinds 14 Jan. 2016