Family day - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu Family day - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu

Family day

Door: Coos

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise en Coos

03 April 2016 | Australië, Mandurah

Zoals afgesproken hebben we vandaag aardig wat familie gezien. Eerst zijn we naar Rockingham gereden, zo'n dertig kilometer boven Mandurah, om Irene en Kevin te ontmoeten. Zij wonen in Perth. We hebben op een terrasje koffie gedronken en tussendoor ook nog wat foto's van de omgeving gemaakt. Echt een leukje badplaats. Lang niet zo druk als Mandurah en veel andere plaatsen aan de kust en daarom wat vriendelijker.
In de avond hebben we bij Colleen, de moeder van Kylie waar we in Tom Price 13 jaar geleden op bezoek zijn geweest, het diner gebruikt. Een zeer uitgebreid diner, za had daar enorm haar best op gedaan. Uitstekend gegeten, werkelijk waar. Zij woont in een beschermd ouderendorp. Zeer luxe, wij kennen dat niet in Nederland. Haar man Ron, broer van Faye is negen jaar geleden overleden en heeft dit toen voor haar geregeld.
Overigens waren John en Cath ook aanwezig. Altijd leuk, dat zijn bijzonder sympathieke lui waar je goed mee kunt praten.

Marie-Louise en Coos

Vanaf 15 maart tot 5 april gaan we weer naar Australië om onze vrienden te bezoeken. Deze keer gaan we niet rondreizen maar blijven we meer geconcentreerd in een kleiner gebied dan de vorige keer. In 2009 hebben we een lange rondreis gemaakt door geheel Western Australia. Het meeste daar hebben we dus al gezien. Nu gaan we op bezoek bij onze vrienden in Mandurah en gaan we vanuit die plaats wat trips maken in Zuid-west Australië. Het lijkt ons dat we ons daar uitstekend zullen vermaken. Vooral door het goede gezelschap en natuurlijk ook het fraaie weer!

Actief sinds 14 Jan. 2016