Tomorrow we're gone... - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu Tomorrow we're gone... - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu

Tomorrow we're gone...

Door: Coos van den Hoek

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise en Coos

14 Maart 2016 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Gisteren hebben we een afscheid high tea gehad met alle kinderen groot en klein. Had Sabine georganiseerd. Leuke verrassing en heel gezellig. Zag er ook behoorlijk feestelijk uit (zie de foto's). En vooral ook lekker. Zoet en hartig, van alles door elkaar. Een heel plezierig afscheid.
Vandaag zijn we de laatste spullen aan het verzamelen, nog even het huis schoonmaken, de stofzuiger erdoor, de laatste was. Ik ben zojuist nog even naar de tandarts geweest voor het vullen van een gaatje. Een nieuwe tandarts, dus dat was even wennen. Hij nam er in ieder geval alle tijd voor en met allemaal nieuwe apparatuur en ook een nieuwe assistente. Dat moet wel goed gaan lijkt me. We zien wel.
Gistermiddag heb ik al ingecheckt en de gewenste stoelen gereserveerd. Na enige strubbelingen met de in te vullen internetformulieren van Qatar Airways lukte dat en we zitten aardig goed, redelijk maar niet te dichtbij de toiletten en aan het gangpad. Dan kunnen we tenminste ook tijdens de vlucht de benen nog af en toe even strekken. Straks gaan de laatste spullen in de tassen. Morgenochtend om half elf worden we opgehaald om naar Schiphol te worden gebracht. Ruim op tijd, we vliegen om 14.45 uur, zodat we ook nog even in de winkels kunnen rondkijken.
De volgende verslagen in dit dagboek komen dus vanuit Australie. Als het lukt met de tablet. Ook dat zien we wel.
Groet van ons aan iedereen...en tot over een week of drie!
En als je wilt reageren op onze verslagen, van harte welkom!

• 14 Maart 2016 - 12:57

Jeanet Popma:

Marie-Louise en Coos,
    Nog 1 dag en dan is het zo ver! Het afscheid van de kinderen ziet er gezellig en lekker uit uit.
    Leuk idee maar dat verdienen jullie! Fijn dat we jullie kunnen volgen en we zijn benieuwd naar jullie verhalen. Een hele goede reis en super fijne vakantie! Lieve groeten van Ad en Jeanet.

• 14 Maart 2016 - 16:15

Ellen Van Cooten:

Wat leuk zo'n afscheids high tea!
    Ik wens jullie een prachtige reis toe.
    Lijkt me heel leuk om jullie reisverslagen te lezen. Ik hoop dat de techniek een beetje meewerkt.
    Geniet ervan, tot over 3 weken.
    Groeten Ellen van Cooten

• 14 Maart 2016 - 18:42

Rijk:

misschien zien jullie dit onderweg. veel plezier en bak niet te bruin.
    rijk

Marie-Louise en Coos

Vanaf 15 maart tot 5 april gaan we weer naar Australië om onze vrienden te bezoeken. Deze keer gaan we niet rondreizen maar blijven we meer geconcentreerd in een kleiner gebied dan de vorige keer. In 2009 hebben we een lange rondreis gemaakt door geheel Western Australia. Het meeste daar hebben we dus al gezien. Nu gaan we op bezoek bij onze vrienden in Mandurah en gaan we vanuit die plaats wat trips maken in Zuid-west Australië. Het lijkt ons dat we ons daar uitstekend zullen vermaken. Vooral door het goede gezelschap en natuurlijk ook het fraaie weer!

Actief sinds 14 Jan. 2016