Only two weeks to go! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu Only two weeks to go! - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu

Only two weeks to go!

Door: Coos van den Hoek

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise en Coos

01 Maart 2016 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Nog twee weken te gaan en dan zijn we voor drie weken naar downunder. Langzaamaan beginnen zich stapeltjes te vormen in de voorkamer van het huis. Koffie, boboti en spekkies gekocht op verzoek van Faye en Frans en het pakje dia's ontvangen van Martin voor Frans. We mogen dertig kilo bagage meenemen, daar gaan we niet snel overheen. De kans is groter dat we er ruim onder blijven. We gaan er eigenlijk vanuit dat de temperatuur in Australië ergens tussen de 25 en de 30 graden zal zijn. Dan zijn dikke kleren niet echt nodig. Die gaan dus ook niet mee. En mochten we toch slecht weer treffen, dan zien we wel weer. De oppas voor het huis is geregeld. Joop en Magda van Os zijn zo vriendelijk om ons naar Schiphol te brengen en straks ook weer te halen.
In deze reisblogs gaan we onze reisverhalen plaatsen. De naam van de blog is: twodownunder.waarbenjij.nu. We hebben een aantal familie en vrienden op de contactlijst geplaatst. Wil je erbij dan kun je dat zelf doen. Wil je eraf dan kan dat net zo gemakkelijk.

• 01 Maart 2016 - 10:49

Mellanie:

Hey lieve oom en tante, dat is aftellen dan......en een heel goed vooruitzicht!! Ik lees graag hoe het jullie vergaat downunder en in de voorbereiding daarop. Alvast hele goede reis en geniet al van de voorpret. Liefs Mellanie, Richard, Xavi & Kaya xxxx

• 01 Maart 2016 - 10:52

Yvonne Visee:

Ik kijk er naar uit om jullie te stalken ;)

• 02 Maart 2016 - 15:57

Frans En Faye:

welkom ,we hopen dat je een heerlijke en veilige reis zal hebben. je bedje staat al klaar en het weer is fantastish. neem le camera maar mee. see you soon

Marie-Louise en Coos

Vanaf 15 maart tot 5 april gaan we weer naar Australië om onze vrienden te bezoeken. Deze keer gaan we niet rondreizen maar blijven we meer geconcentreerd in een kleiner gebied dan de vorige keer. In 2009 hebben we een lange rondreis gemaakt door geheel Western Australia. Het meeste daar hebben we dus al gezien. Nu gaan we op bezoek bij onze vrienden in Mandurah en gaan we vanuit die plaats wat trips maken in Zuid-west Australië. Het lijkt ons dat we ons daar uitstekend zullen vermaken. Vooral door het goede gezelschap en natuurlijk ook het fraaie weer!

Actief sinds 14 Jan. 2016