De voorbereidingen - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marie-Louise en Coos Hoek - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Coos van den Hoek

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise en Coos

10 Februari 2016 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Vliegtickets geregeld, elektronische visa geregeld, internationale rijbewijzen geregeld. Eigenlijk is dat het voornaamste, verder is het een kwestie van bagage verzamelen en vooral niets vergeten, zeker niet op pillengebied. We kunnen niet even terug om nog iets op te halen. Ook het verre reizenlijstje is dus weer tevoorschijn gekomen.

We vliegen deze keer met Qatar Airways. Die kennen we nog niet maar heeft hele goede recensies op de websites die er toe doen. Veel ruimte voor de benen en uitstekende verzorging onderweg. We gaan het zien. Wat betreft de vlucht zit het reisplan zo in elkaar:

Vertrek vanuit Amsterdam, Schiphol op dinsdag 15 maart om 14.45 uur, aankomst in Perth op woensdag 16 maart om 18.35 uur. Tussenstop in Doha, Qatar.

Terugvlucht vanuit Perth op dinsdag 5 april om 23.05 uur, aankomst in Amsterdam, Schiphol op woensdag 6 april om 12.35 uur. Tussenstop wederom in Doha, Qatar.

Er zou natuurlijk nog wel iets kunnen veranderen aan dat schema maar ik neem aan dat dat niet veel is. Joop en Magda van Os hebben het aanbod gedaan om ons naar en van Schiphol te brengen en te halen en van dat aanbod maken we zeer dankbaar gebruik. Dat lost het parkeerprobleem op Schiphol voor ons op.

Tot nader order storten we ons nu in de voorpret. Kijken wat er allemaal gedaan kan worden in West-Australie!

• 19 Februari 2016 - 19:00

Waldo:

Klinkt goed! Volgens mij wordt dit weer een mooie reis. Geniet ervan!

• 23 Februari 2016 - 13:06

Sabine:

Goede reis en heel weer terugkomen!

• 23 Februari 2016 - 13:12

Jasmijn :

Heel veel plezier!

Marie-Louise en Coos

Vanaf 15 maart tot 5 april gaan we weer naar Australië om onze vrienden te bezoeken. Deze keer gaan we niet rondreizen maar blijven we meer geconcentreerd in een kleiner gebied dan de vorige keer. In 2009 hebben we een lange rondreis gemaakt door geheel Western Australia. Het meeste daar hebben we dus al gezien. Nu gaan we op bezoek bij onze vrienden in Mandurah en gaan we vanuit die plaats wat trips maken in Zuid-west Australië. Het lijkt ons dat we ons daar uitstekend zullen vermaken. Vooral door het goede gezelschap en natuurlijk ook het fraaie weer!

Actief sinds 14 Jan. 2016